piątek, 28 sierpnia 2015

100 pytań, których nikt nie zadaje część 2

Heiiiiiii Kochani to druga część 100 pytań, których nikt nie zadaje. Więc Zaczynajmy :D!

51. Czy używałaś broni?
Jeżeli paintball się liczy, to tak

52. Kiedy ostatnio robiłaś zdjęcie u fotografa?     
2 lata temu do paszportu.

53. Czy uważasz, że musicale są kiepskie i tanie?    
Nie wszystkie.

54. Czy święta są dla Ciebie stresujące?     
Czasami, szczególnie składanie życzeń.

55. Czy kiedykolwiek jadłaś pierogi?
Co to zapytanie?! Oczywiści , że tak. Najbardziej lubię z jagodami i ruskie.

56. Ulubione ciasto owocowe?    
Jabłecznik ( Mojej babci ^.^)

57. Kim chciałaś być w dzieciństwie?   
Księżniczką XDDDDD Oraz piosenkarką :D58. Czy wierzysz w duchy?  
Nie raczej nie.

59. Czy miałaś kiedyś uczucie Déjà vu?
Tak!

60. Czy bierzesz codziennie witaminy?  
Nie ale czasem biorę tran w tabletkach, witaminę C i B.

61. Czy nosisz kapcie?
W zimę i  jesień Tak!

62. Czy nosisz szlafrok?    
W zimne wieczory...

63. W czym śpisz?    
W piżamie, ale w lato moja piżama składa się  z luźnego t- shirtu i krótkich spodenek.

64. Pierwszy koncert?      
Feel :D

65. Superpharm, natura czy rossman?   
No jasne, że Rossman.

66. Nike czy adidas?
Nike :D

67.  Cheetos czy fritos?     
Cheetos, nawet nie wiem co to fritos.

68. Orzeszki czy nasiona slonecznika?
Orzeszki!!!!!!!!!

69. Czy słyszałaś o grupie Très Bien?
Nie, nie słyszałam.

70. Czy brałaś lekcje tańca?      
To znaczy tak, przez gdy miałam 5 lat uczyłam się tańca, potem przez 4 lata uczyłam się gimnastyki artystycznej i akrobatyki, a w tym samym czasie w szkole zajęcia taneczne na, które uczęszczałam 2 lata.

71. Jaki zawód wyobrażałaś sobie wykonywany przez rodzeństwo?  
Mój brat Michał - Informatyk, barman.

72. Umiesz zwinąć język w rurkę? 
No jasne!

73. Czy kiedyś wygrałaś konkurs ortograficzny?  
Tak ^.^.

74. Czy kiedykolwiek płakałaś ze szczęścia?   
Chyba tak.

75. Czy masz płyty gramofonowe?
Nie, nie mam.

76. Czy masz gramofon?
Nie.

77. Czy palisz kadzidełka?     
Nie.

78. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?   
Nie.

79. Jaki koncert chciałabyś zobaczyć?
Hmmm, Ariana Grande.

80. Ostatni koncert jaki widziałaś?  
Cleo.

81. Gorąca czy zimna herbata?   
Zależy.

82. Cukier czy słodzik? 
Cukier.

83. Jak dobrze potrafisz pływać?
Myślę, że utopić się nie utopię.

84. Czy potrafisz wstrzymać oddech bez zatykania nosa?    
No jasne.

85. Czy jesteś cierpliwa?  
Zależy w jakiej sytuacji.

86. DJ czy zespół na wesele?
DJ.

87. Czy kiedykolwiek wygrałaś jakiś konkurs?      
Tak i to  kilka.

88. Czy miałaś kiedyś operację plastyczną?    
Nie i nie będę miała.

89. Wolisz czarne czy zielone oliwki?
W ogóle ich nie lubię.

90. Czy umiesz szyć/wyszywać?
Umię szyć.

91. Najlepsze miejsce na kominek?      
Salon.

92. Chcesz wyjść za mąż?      
W pszyszłości chcę.

93. Jeśli masz męża, jak długo jesteście małżeństwem?   93. Jeśli masz męża, jak długo jesteście małżeństwem?   
Nie mam męża.

94. W kim podkochiwałaś się jak byłaś w liceum?
Nie byłam jeszcze w liceum :P

95. Czy dążysz do celu `po trupach`?      
Jak bardzo mi na czymś zależy to tak!

96. Czy masz dzieci?   
Nie.

97. Czy chcesz mieć dzieci?
W przyszłości chcę.

98. Ulubione zwierzę ?
Koty i psy.

99. Tęsknisz za kimś teraz?      
Tęsknię.

100. Czy chodzisz na fitness?        
Nie chodzę na fitness.

Doczekaliście się drugiej części i mam nadziej, że się wam ona spodobała. Do kolejnego postu. Papa!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz