środa, 19 sierpnia 2015

Common white girl TAG

CZEŚĆ :* Tak więc to kolejny tag na moim blogu i jest to...COMMON WHITE GIRL TAG!!! Zaczynamy :* :

1. Ulubiony picie ze Starbucks'a?
Hmm będzie to Strawberries&Creme, jest naprawdę pyszne.


2. Ile zajmuje Ci przygotowanie się rano?
Ok. 40 min :*

3. Ile ,,Selfies'' robisz dziennie?
3-4 a czasami 10 XDDD

4. Ile masz followersów i zdjęć na instagramie?
Mam 80 Followersów i 117 postów :D


5. Używasz słów ,, LOL'' i ,,OMG'' na głos?
Nie raczej, może czasem OMG...

6. Czy ubierasz ubrania więcej niż jeden raz?
Yyy... TAK?!

7. Jesteś rasistką?
Nie.

8. Instagram, Twitter czy Tumblr? 
Hmmmm... Instagram!

9. Jak spędzasz większość czasu?
Ze znajomymi na dworze :)

10. Kto jest twoim ulubionym youtuberem?
Oj dużo tego jest: Jdabrowsky, Stuu, Bethany Mota, Ssarusska, StylizacjeTv, Littlemooonster96 itd.

11. Jak często malujesz paznokcie?
W wakacje i w weekendy, bo w szkole nie wolno :D


12.Jesteś zakupoholiczką?
TAKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13. Czy posiadasz dużo ubrań?
W miarę...

14. Robisz zdjęcia jedzenia przed zjedzeniem?
Jak ładnie wygląda to tak XD.
Znalezione obrazy dla zapytania PIZZA

15. Robisz makijaż codziennie?
NIE MALUJĘ SIĘ XDDD!!!

To na tyle mam nadzieję,że post się spodobał i komentujcie i obserwujcie bloga.  BYE!!!

P.S. CHCIAŁABYM WAM POLECIĆ BLOGA thousand-miles-to-heaven.blogspot.com 

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny tag, słyszałam już o nim kiedyś :3 podobają mi się odpowiedzi, i jeszcze jaka miła niespodzianka, poleciłaś mojego bloga!! Dziękuje ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co poleciłam bloga bo naprawdę fajnie piszesz może obserwacja za obserwacje ja już obserwuje

      Usuń