sobota, 22 sierpnia 2015

Moje ulubione aplikacje na androida!

Siemka! Już kolejny post dzisiaj i będą to moje ulubione aplikacje na androida, jak już pisałam mój telefon to Samsung Galaxy Core Plus. Więc zaczynamy:

INSTAGRAM:

Chyba każdy zna tą aplikację więc opowiadać o niej nie będę. Jest to moja ulubiona aplikacja, ponieważ można dzielić się w niej swoimi zdjęciami (a ja bardzo lubię robić zdjęcia) Szczerzę wolę ją bardziej od facebooka. Jest ciekawsza. Można przeglądać zdjęcia znanych gwiazd i polubić je zaledwie dwoma kliknięciami w zdjęcie. Naprawdę ą polecam !!!!!!
INSTASIZE:

Jest to aplikacja do przerabiania zdjęć na instagrama i nie tylko. Jest tam po pierwsze o wiele, wiele więcej filtrów do zdjęć itp. Można robić kolorowe tło zdjęciom, ucinać rogi itd. Bardzo wam ją polecam.
Znalezione obrazy dla zapytania instasize


SNAPCHAT:

Tą aplikacje pewnie też zna wiele ludzi. Chodzi w niej o to, że dzielimy się ze znajomymi zdjęciami i filmikami które trwają maksimum 10 sek. i są widoczne tylko przez 20h. Jest jeszcze chat przez, który możemy pisać ze znajomymi za darmo. Oczywiście trzeba mieć internet.
Znalezione obrazy dla zapytania snapchat

Cool Symbols:

Są to po prostu emotikonki do używania np. do SMS-ów, czy facebooka.

We heart it:

O tej stronie wam dużo opowiadałam. Jest to aplikacja podobna do Tumblra itp. Są tam miliony inspiracji i to naprawdę świetnych. Bardzo wam ją polecam.
Znalezione obrazy dla zapytania we heart it

Cocoppa:

I jest to ostatnia aplikacja. Zmienia ona wygląd ikonek. Mogą być one w najróżniejsze wzory i kolory. Np. ikonka instagrama może mieć wzór galaxy, w panterkę. Są tam również najróżniejsze tapety! Również wam ją polecam!
Znalezione obrazy dla zapytania cocoppa app

No i to na tyle w tym poście mam nadzieję, że któraś z aplikacji wam się spodoba i do kolejnego postu, który pojawi się jutro!!! Papapa!!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz