wtorek, 18 sierpnia 2015

TAG: 30 faktów o mnie

                                                                            <3 HEJ<3

Hej to już drugi post na tym blogu. Więc mam dla was tag  30 faktów o mnie, żebyście trochę więcej się o mnie dowiedzieli. No to zaczynamy!!!!





1. Mam na imię Julia
2. Mieszkam w Gdyni
  3. Mam starszego brata
4. Mam lęk wysokości
5. Jestem okropnym LENIEM :)
   6. Kochammm zwięrzęta <3
  7. Mam kota Balbinę- Dachowiec
8. Kocham wszystkie rodzaje serów (najbardziej lubię ser feta)
9. Boję się latać samolotem :( (ale raz w życiu nim leciałam)
10. Idę teraz do 6 klasy
11. Chciałabym wyjechać do U.S.A 
12. Oraz zobaczyć Malediwy
13. Uwielbiam słuchać muzyki ( moja ulubiona piosenkarka to Ariana Grande)
14. Kofffam Nutellę :3
15. Moja ulubiona pora roku to LATO !
16. Jestem optymistką XD
17. Kocham zieloną herbatę <3
18. Lubię poznawać ludzi
19. Nienawidzę obgadywania :/
20. Mam zielone oczy
21. A jak byłam mała miałam niebieskie...
22. Lubię nachosyy XD
23. Chciałabym mieć loki a mam proste włosy :(
24. Mam aparat na zębach :D
25. Nienawidzę przeklinania...
26. Mój telefon to samsung galaxy core plus
27. Uwielbiam czytać książki
28. Panicznie boję się KRWI :((((((((((((
29. Kocham Zmierzch :******
30. I ROBERTA PATTINSONA


KONIEC.


To na tyle. Mam nadzieję , że post się wam spodobał. Do kolejnego postu !!!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz