czwartek, 20 sierpnia 2015

TMI tag (To much information)

1. Co masz na sobie?
Piżamę - lużny t-shirt i krótkie, dresowe spodenki XDDD

2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
YYY nie...

3. Czy kiedykolwiek miałaś straszne zerwanie?
Nie.

4. Ile masz wzrostu?
160 cm.

5. Ile ważysz?
Ok. 46 kg.

6. Jakieś tatuaże?
Nie,ale w przyszłości MOŻE

7. Jakiś piercing?
Oprłócz dziurek w uszach nic.

8.Ulubiona para z filmu/serialu?
No oczywiście, że Edward Cullen i Bella Swan ze Zmierzchu !!!!

9. Ulubiony program (serial)?
Nie mam ulubionego...

10. Ulubione zespoły
5SOS(5 seconds of summer) i The Vamps <<3333

11. Coś, czego Ci brakuje?
Sama niewiem, chyba odwagi...

12. Ulubiona piosenka?
Oooo nie mam jednej,ale będzie to Wiz Khalifia - See you again ft. Charlie Puth. Naprawdę warta posłuchania!!!

13. Ile masz lat?
12 :)

14. Znak zodiaku?
Rak...🌈 

15. Czego szukasz u partnera?
Yyyy nwm...

16. Ulubiony cytat?
John Lennon: Kiedy miałem 5 lat, moja mama zawsze mówiła mi, że szczęście jest kluczem do prawdziwego życia.Gdy poszedłem do szkoły, spytali mnie kim chcę być gdy dorosnę. Odpowiedziałem, że chcę "być szczęśliwy".Powiedzieli mi, że nie zrozumiałem pytania.Ja im powiedziałem, że nie rozumieją życia.

17. Ulubiony aktor?
Robert Pattinson <3 <3

18. Ulubiony kolor?
Miętowwwwy :*

19. Głośna muzyka czy cicha?
Głośna

20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutna?
Do swojego pokoju...

21. Jak długo zajmuje Ci prysznic?
ok. 10-15 min.

22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano?
Ok. 40 min.

23. Biłaś się kiedyś z kimś?
Tak na poważnie to nie ...

24. Co Ci się podoba u chłopaków ?
Yyyy sama nwm....

25.Co Ci się nie podoba u chłopaków?
Cwaniakowanie.

26. Powód, dla którego dołączyłaś do blogosfery?
Ciekawość. XDD

27. Czego się boisz?
Śmierci bliskich...

28. Kiedy ostatnio płakałaś?
Hmmm... Nie pamiętam może tydzień temu sama nie wiem :)))))))

29. Kiedy ostatnio powiedziałaś, że kogoś kochasz?
Ooooooo nwm nie pamiętam (ach ta moja pamięć hihi)

30. Co oznacza Twój Blog username?
Moje imię z 3 a XDDD

31. Ostatnio przeczytana książka?
Girl Online - Zoe Sugg

32. Książka, którą aktualnie czytasz?
Zmierzch Przed Świtem

33. Co ostatnio oglądałaś?
Teledysk piosenki Lean On

34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś?
Mama.

35. Relacja między Tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś smsa?
Koleżanka z klasy - dobre relacje

36. Ulubiona potrawa
Dużo ich jest: Pizza, Frytki, Najróżniejsze sałatki np. Grecka, Rosół, pierogi ruskie i z jagodami itd.

37. Miejsce, które chcesz odwiedzić?
Najbardziej chcę Kalifornię i ogólnie U.S.A oraz Malediwy, ale tych miejsc jest o wiele, wiele więcej.

38. Ostatnie miejsce, w którym byłaś?
Ykhym... ŁAZIENKA XD :D

39. Czy ktoś Ci się teraz podoba?
Teraz nie.... (Ne licząc Roberta Pattinsona hihi )

40. Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś?
Nie pamiętammmmmm...

41. Ostatnio kiedy ktoś Cię obraził?
Yyyy... Sama nie wiem chyba nikt... B-)

42. Ulubiony smak słodki?
Czekolada :3

43. Na jakich instrumentach grasz?
Na żadnym :///

44. Ulubiona część biżuterii?
Bransoletki i wisiorki.

45. Ostatnio uprawiany sport?
Bieganie i brzuszki :3

46. Jaką piosenkę ostatnio śpiewałaś?
See you again <3 <3 <3

47. Ulubiony tekst na podryw?
YYYY nie mam!?

48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?
Nie bo nie mam XD

49. Z kim  ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?
Z mamą :)

50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania?
Każdemu kto chce !

Dzięki za przeczytanie! To na tyle papapa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz