środa, 19 sierpnia 2015

Rewa!!!


Hej :) Właśnie wróciłam z Rewy i od razu zasiadłam przed komputerem, żeby napisać dla was posta. Więc..... Rano z mamą postanowiłyśmy, żeby pojechać do rewy na plażę. Gdy przyjechałyśmy na miejsce i rozłożyłyśmy się na piasku.Po półtorej godziny się zebrałyśmy bo zaczął wiać silny wiatr, więc postanowiłyśmy, że pójdziemy pospacerować. Ja oczywiście po drodze zjadłam frytki XD. Gdy wracałyśmy z Rewy, zajechałyśmy do Mechelinek na spacer po molo. Tera siedzę w domu i zaraz będę miała obiad więc zostawiam was ze zdjęciami. Papapa ;*

                                                                  Tu śliczny kwiatek...
                                                                   Moje nogi XDD
                                                                         Okulary
                                              Mój list w butelce, który wrzuciłam do morza <3
I morze :*

A wy cieszycie się, że już wracamy niedługo do szkoły? Bo ja nie :( Nie mogę uwierzyć, że wakacje tak szybko mi zleciały jeszcze 2 tygodnie i wrzesień. MASAKRA! 

                               





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz