niedziela, 23 sierpnia 2015

30 rzeczy, które czynią mnie szczęśliwą...

Siemka!!! To już kolejny post dzisiaj. Będzie to post o rzeczach, które czynią mnie szczęśliwą :D.

1. Blog - i pisanie bloga i czytanie innych blogów.
2. Mój telefon - tam jest wszystko moje zdjęcia, moje ulubione piosenki, Blogger, internet. Wszystko!
Znalezione obrazy dla zapytania samsung galaxy core plus
3. Przyjaźń

4. Rodzina.
Znalezione obrazy dla zapytania family napis

5. Świeczki ^.^
Znalezione obrazy dla zapytania świeczki zapachowe

6. Nutella :3
Znalezione obrazy dla zapytania nutella we heart it

7. Taniec<3

8. Jedzenie <3 <3 XD
<3

9. Herbata :*

(3) Tumblr

10. Mój dom...


11.Książki !

Tumblr


12. Baby Lips <3

Untitled

14. Filmy...


Znalezione obrazy dla zapytania films napisy

15. Trampki.


16. Koty  ^.^ meow


17. Ogólnie zwierzęta <3

🐈🐕

18. Owoce.

Colorful fruits

19. Warzywa.

Untitled

20. Podróże. 


21. Wakacje.

Znalezione obrazy dla zapytania summer tumblr

22. Lody.

.

23. Fish boards.

Tumblr

24. Zakupy <3


25.Pływanie w basenie/morzu/ jeziorze.

Summer

26. We heart it <3



27. Weekendy :D


28. Muzyka :D


29. Szorty XD...

Adidas👊🏽

30. I tęcza !!!!!!!!



I to na tyle! A co czyni was szczęśliwszym???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz