wtorek, 25 sierpnia 2015

Back to school TAG!

Hej! Jak sami wiecie za 5 dni wracamy do szkoły. Ja się z tego nie zbyt cieszę, no ale cóż. To już drugi post typu back to school ( pierwszym był haul). Tak jak sam tytuł mówi jest to Back to school TAG. Zaczynamy:

                                                  Znalezione obrazy dla zapytania back to school

1. O której godzinie wstajesz do szkoły?
Jak mam na 8 to wstaję o 6:45 - 7:00, a jak na 8:50 to wstaję o 7:30 :)
2. Twój ulubiony nauczyciel?
Pan od przyrody i pani od J. polskiego ^.^

3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
Z angielskiego i historii.

4. Czy masz w szkole/klasie grupę bliskich Ci osób?
Takkkk mam.

5. Plecak, torba czy tornister?
Raczej, placek.

6. Czy malujesz się do szkoły?
Nie maluję się w ogóle.

7. Spodnie, spódnice czy sukienki?
Spodnie, tylko na galowo spódniczki, albo od czasu do czasu.

8. Czy nosisz dodatki do szkoły?
Bransoletki i czasem kolczyki.

9.Czy w zeszłym roku miałaś pasek?
Tak.

10. Czy jesz drugie śniadanie w szkole?
Raczej tak.

11. Przedmiot z którego uważasz, że jesteś słaba?
Matma -,-

12. Do szkoły jedziesz samochodem, autobusem czy na piechotę?
Na piechotę, bo mam do niej 5 min. :D

13. Zmieniasz buty w szkole?
Tylko w zimę :D.

14. Czy w twojej szkole nosi się mundurki?
Na szczęście nie...

15. Do której klasy zdałaś?
Do 6 klasy.

To na tyle w tym poście. Mam nadzieję, że Tag się spodobał :D Do kolejnego postu. Papa!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz