wtorek, 25 sierpnia 2015

Boring Tuesday...

Hej kochani!!!  Piszę do was bo strasznie mi się nudzi, jak można zauważyć po tytule jest mi NUDNO! W sumie dziś nic nie robiłam. O 12:00 poszłam z bratem do sklepu. Gdy wróciłam do domu, zaczął dzwonić mi telefon. Okazało się, że to moja koleżanka. Zapytała czy nie wyszłabym z nią na dwór. W głowie zapaliła mi się lampka nadziei, że będę jeszcze dzisiaj coś robić oprócz zakupów ( w spożywczym XDD)! Już wiązałam buty, gdy nagle znowu zadzwonił telefon. Okazało się że moja koleżanka jednak wyjść na dwór nie może bo jedzie do miasta. Ta lampka nadziei nagle zgasła :(  Usiadłam na kanapie i zaczęłam oglądać TV. Nawet nie myślałam o tym żeby napisać do kogoś innego, bo na niebie zaczęły się pojawiać szare chmury, a po godzinie zaczął lać deszcz. Także ten dzień był dla mnie fascynująco ciekawy!!! XD. Mam nadzieję, że jutro będzie fajniej.

A wy jak spędziliście ten wtorek? Podobnie jak ja, czy ciekawiej? 

     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz