wtorek, 18 sierpnia 2015

Summer TAG

Hejkaaa!!!! Dziś mam dla was Summer TAG, nie martwcie się na blogu nie będą tylko same TAG-i. Dziś u mnie nic się nie działo byłam na plaży i w galerii handlowej a tak po za tym nic... No dobra ale nie owijając w bawełnę zaczynamy:


1. Wolisz kiedy jest gorąco, czy zimno?
Kocham jak jest ciepło, ale nie jak jest zbyt gorąco, a zimy zbyt nie lubię więc nie lubię jak jest chłodno.

2.Ulubiona pora roku?
Lubię wiosnę, bo wszystko budzi się do życia, ale nic nie pobije LATA!!!!
Znalezione obrazy dla zapytania summer tumblr
3. Plaża czy morze?
Hmmmm.... raczej morze...... BOOOO...... Kocham PŁYWAĆ!!!!!!

4. Ulubione zajęcie na lato?
Najbardziej lubię spotykać się ze znajomymi i wylegiwać się na plaży :P

5.Ulubiony letni strój?
Na 100% będzie to jakiś crop top, shorty i trampki :D

Znalezione obrazy dla zapytania szorty

6. Szorty czy spódnice?
Sama nie wiem lubię i to i to. Częściej noszę szorty ale spódniczki też lubię. Nie mogę wybrać...

7. Wybierasz się na wakacje? Jak tak, to gdzie?
Robię ten TAG tak naprawdę pod koniec wakacji, ale tak naprawdę nadal są wakacje, no nie?
Na początku pojechałam na 10 dni do Czech na kolonię, gdy z niej wróciłam pojechałam do babci na 4 dni i gdy od niej wróciłam wybrałam się z rodzicami nad jezioro, a teraz wychodzę z koleżankami na dwór i czasami jeżdżę na plaże. :D

8. Jak wyglądałyby Twoje wymarzone wakacje?
Na pewno zwiedzić U.S.A i Malediwy !!!!!

9. Ulubiony napój i jedzenie na lato?
Napój to na pewno jakieś owocowe smoothie a jedzenie to LOOOOOOOOOOOODY!!!!!

10. Jak będziesz się malować latem?
Nie maluję się XDD

11. Za co kochasz tę porę roku?
Za to, że jest ciepło, za słońce, wakacje, plażę, morze, kolonie, aquaparki i to tyle

Mam nadzieję, że TAG was zaciekawił. Piszcie w komentarzach wasze blogi bo obserwacja=obserwacja. Do następnego posta, który pojawi się już jutro papapa :*

2 komentarze:

  1. Fajny tag! Też uwielbiam lato, zwłaszcza za to, że można się opalać iii odpocząć :3

    milego dnia! thousand-miles-to-heaven.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za komentarz na pewno za obserwuje twojego bloga

      Usuń