niedziela, 23 sierpnia 2015

My morning routine!

Hej!!! Dziś mam dla was trochę inny post, bo jest to my morning routine!!!!! Więc pokaże wam moją poranną rutynę co robię rano. Zaczynamy! :

1.Budzę się i siadam na łóżku.



2. Sprawdzam bloga, instagrama itp.
3. Gdy już wszystko sprawdzę ścielę łóżko.

4. Potem idę do kuchni i robię sobie śniadanie czyli: Kakao

i kanapki.

5. Następnie idę do łazienki i myję zęby
 
6. Oraz myje twarz żelem under twenty(jest świetny).

7. Potem wchodzę pod prysznic. Używam mojego żelu pod prysznic z BeBeauty - Bali.

 

8. Mój szampon i odżywka Advanced Techniques z Avonu
 

9. Gdy wyjdę z pod prysznica idę się ubrać. Dziś wybrałam moją miętową bluzkę z Terranovy i spódniczkę w serduszka nie wiem skąd :)

 

No i to na tyle w tym poście. A co wy robicie rano? Papa!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz