niedziela, 23 sierpnia 2015

Outfits For Fall

Hej! Jak sami wecie niedługo jesień i nawet mnie to cieszy. Lubię tę porę roku za kolorowe na drzewach liście i za to, że można nosić ciepłe sweterki, ale smutno mi, że już się kończą wakacje i lato, ale dobra koniec żalenia się XD. Przejdźmy do sedna chciałabym wam pokazać kilka outfitów na jesien. Mam nadzieję, że się wam spodobają :) :* :



                                             
                                                    1.                2.                 3.                4.
                                             autumn style | Tumblr
                                                      5.               6.               7.               8.
                                             
                                                      9.                   10.                       11.
                                             Untitled
                                                    12.            13.              14.              15.
                                             Untitled
                                                   16.             17.             18.               19.

Mi osobiście  najbardziej podoba się nr. 13. 
A wam ?

3 komentarze:

  1. 11 to coś dla mnie, ale wszystkie stylizacje mają coś w sobie.
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie :)
    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. 11 też jest bardzo ładne i na pewno wpadne do ciebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń