piątek, 28 sierpnia 2015

Mój wymarzony pokój...

                                                                            Hey :*!
Myślałam jaki dodać dzisiaj post, ale w końcu wpadłam na pomysł, żeby zrobić post na temat mojego wymarzonego pokoju. Mój pokój jaki mam teraz podoba mi się, ale chciałabym go kiedyś zmienić. Pokażę wam meble i pokoje, które mi się podobają! Osobiście podobają mi się pokoje jasne i dziewczęce. Najlepiej gdyby pokój był ogromny! I miał białe meble i jasne ściany. Jeśli będę miała kiedyś swój wymarzony pokój na pewno nie zabraknie w nim pasteli. Przejdźmy do mebli, które chce mieć w pokoju :

1. Łóżko - najlepiej białe, duże i z dużą ilością poduszek!!!


2. Duży regał na książki !

Hi guys! Thanks For 53 likers!!!

3. Nie obyło by się bez wielkiej szafy na ubrania (najlepiej gdyby była garderoba) !!!


4. Musi być toaletka !


5. Biurko najlepiej duże i jasne!

Znalezione obrazy dla zapytania białe biurko

6. Komoda .

Untitled

7. Oczywiście obok niej fotel :D (najlepiej wiszący !!!!)


A teraz mam dla was zdjęcia pokoi, które mi się podobają !!!!


Dream Room

Room

Via | Tumblr

fairy lights

Room ♡

library

Untitled

Rooms

Teen Room w/ Daybed

To na tyle. Pappapapapapappapappapappapappapa!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz