piątek, 21 sierpnia 2015

Back to school HAUL

Hejka !!! Sorry, że wam przypominam o szkole :) Ale mam dziś dla was Back to school haul, no bo jak sami wiecie niedługo idziemy do szkoły. NO dobra zaczynamy :)))))))))))

Najpierw mój plecak:
  Sklep: Claires Cena 65 zł


Zeszyty:
Ogólnie wszystkie moje zeszyty są z grubą okładką, tylko od religii jest z cienką.
Niestety nie wiem gdzie były kupowane i po ile, ponieważ moja ciocia je kupiła.
Ale dobra to od lewej:
Religia, Polski i Matematyka.

Kolejne:                                                                                                                                                            
Od lewej:
Przyroda, Historia, J. Angielski i Dzienniczek

I ostatni: 

I ostatni do Technki (Musimy mieć duże....) W sowy <3

Piórniki:

                                                                          Od Lewej:
       Pierwszy piórnik zawiera ołówki, długopisy itp (nwm skąd jest)
Drugi Piórnik zawiera kredki(nwm. skąd jest)
Trzeci piórnik zawiera pisaki (Cropp - 19,99 zł)



I to na tyle mam nadzieję, że Haul wam się spodobał. Do kolejnego posta Papapa <3 :*

2 komentarze:

  1. Świetny plecak :) Ja szkolne zakupy muszę dopiero zrobić, na razie mam tylko niektóre podręczniki :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki moze obs za obs ja juz obserwuje

    OdpowiedzUsuń