piątek, 21 sierpnia 2015

Piątek :D

Hej !!!! Właśnie wróciłam ze spaceru i usiadłam do laptopa żeby do was napisać co się dzisiaj u mnie działo. Więc tak dzisiaj z (No to zaczynamy wymienianie) Moją mamą, z moim bratem, kuzynką, chłopakiem kuzynki i z jego dziećmi pojechaliśmy na spacer. Gdy już dojechaliśmy poszliśmy do oceanarium (Na końcu posta będą zdjęcia). Było świetnie, pooglądaliśmy ryby. Były nawet małe rekiny i meduzy. Byłam już kiedyś w oceanarium, ale byłam wtedy mała i nic nie pamiętam, a zobaczyć to drugi raz to świetna zabawa! No dobra gdy już zobaczyliśmy całe oceanarium, poszliśmy na lody i na gofry ja jadłam gofra (Mmmmm). Potem jeszcze godzinkę pospacerowaliśmy i poszliśmy do domu. Zaraz mam kolację także zostawiam was ze zdjęciami.

 Do kolejnego postu. Papapa!!!!!













+ Plus Bonusy
 Mój gofr :P

I Gdynia nocą <3 <3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz