niedziela, 23 sierpnia 2015

Bye, Weekend.

Hej! Już koniec Weekendu, a za tydzień koniec wakacji i idziemy do szkoły. Jakoś specjalnie się z tego nie cieszę, że musimy do niej wracać. No ale nic, trzeba żyć dalej. Mi weekend minął fajnie. Ja czytaliście post o Oceanarium to wiecie co robiłam w piątek. W sobotę pojechała moja kuzynka, a później z mamą pograłam w scrabble i zapaliłam wosk. Dzisiaj nic specjalnego nie robiłam, wyszłam tylko na deskorolkę z koleżankami. Jutro też pewnie wyjdę. W sumie weekend był spoko. Szkoda, że wakacje tak szybko się kończą. No ale przynajmniej spotkam się z całą moją klasą.

                                                                        My cat <3 ^.^


                                                                            Kwiatki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz