sobota, 22 sierpnia 2015

About me TAG.


 Jak masz na imię?
Mam na imię Julia.

 Kiedy masz urodziny?
Urodziny mam 11 lipca.

 Co studiujesz? Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie?
Nie studiuje!? A moją wymarzoną pracą w dzieciństwie było bycie piosenkarką lub modelką.

 Czy masz chłopaka? 
Nie, nie mam chłopaka.

 Jakiej muzyki słuchasz?
Tej co mi wpadnie w ucho, ale zazwyczaj pop, rap itd.

  Czy pracujesz?
Nie nie pracuję, idę do 6 klasy :*

 Czego szukasz w drugiej osobie?
Szczerości.

 Do kogo się zwracasz, gdy jest ci smutno?
Do mamy lub do przyjaciółki, a czasami wolę posiedzieć sama.

 Ulubione jedzenie?
Pizza, frytki, najróżniejsze sałatki, naleśniki,rosół, pierogi i kebab XDDDDDDDDDD.

 Ulubiona część garderoby?
T-shirty :D

 Czy masz zwierzątka?
Tak kotka.

 Ulubione miejsce?
Mój dom i mój pokój.

 Czy masz drugie imię?
Nie, nie mam.

 Ulubiony przedmiot w szkole?
 J. angielski, Polski, Przyroda i Historia.

 Ulubiony napój?
Woda !

 Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie?
Wiz Khalifia - See you again ft. Charlie Puth
Major Lazer&Dj Snake - Lean on

 Jakie imiona nadałabyś dzieciom?
Łucja i Jaś 

 Czy uprawiasz jakieś sporty?
Nie, raczej nie oprócz własnego ćwiczenia w domu i wf-u to nic ;D

 Ulubiona książka?
Girl online - Zoe Sugg

 Ulubiony kolor?
Miętowyyyyyy 

 Ulubione zwierzątko?
Koty, konie i psy. Ja w ogóle kocham zwierzęta.

 Ulubione perfumy?
Nie mam ulubionych.

 Ulubione święta?
Boże Narodzenie, to święto ma w sobie taki magiczny nastrój.

Czy skończyłaś liceum?
Nie. Jak już mówiłam idę do 6 klasy.

Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy?
Byłam tak w Niemczech, w Słowacji, w Czechach, w Austrii, W Chorwacji i we Włoszech (Rzym i Watykan) :D

Czy mówisz w innych językach?
Myślę, że po angielsku bym się dogadała.

Czy masz rodzeństwo?
Tak, brata, który ma 18 lat.

 Ulubiony sklep?
O matko będzie to Sinsay, Cropp, House, New Yorker i H&M

Ulubiona restauracja?
Jeśli się to zalicza to McDonald XDDDD

Czy lubisz szkołę?
W miarę.

Ulubiony youtuber?
No to Stuu, Rezi, JDabrowsky jeśli o chłopaków.

 Ulubiony film?
Cała saga "Zmierzchu", "Mój przyjaciel Hachiko", "Gwiazd naszych wina".

Ulubiony program w telewizji?
Chyba nie mam ulubionego.

 PC czy Mac?
Nigdy nie korzystałam z Maca, więc nie wiem.

Jaki masz telefon?
Samsung Galaxy Core Plus :D

Ile masz wzrostu?
Mam 160 cm.

Zachęcam was bardzo do zrobienia tego TAG-u 

i do kolejnego postu!!!!!


                                                                                                                                              

2 komentarze:

  1. świetny tag, jesteś bardzo niska :D
    Zapraszam do mnie, jeśli ci się podoba miłoby mi było, jakbyś skomentowała i zaobserwowała mój blog:) SIDHEXX (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra a moze obs za obs ja juz obserwuje i masz naprawde fajnego bloga

      Usuń